پشتیبانی شبکه های کامپیوتری - شرکت ایمن شبکه رایانه صوفیانت
پشتیبانی شبکه های کامپیوتری | ارائه خدمات تخصصی شبکه های کامپیوتری | مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت ایمن شبکه رایانه صوفیانت | امنیت شبکه | آموزش شبکه |
پشتیبانی شبکه های کامپیوتری
13609
rtl,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-13609,page-child,parent-pageid-15122,theme-bridge,vcwb,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,overlapping_content,vss_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-theme-ver-9.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

Microsoft Dynamics CRM

امروزه کمتر شرکت و سازمانی را مشاهده میکنیم که با توجه به نقش بسیار مهم بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و غیره از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده ننماید.

از این جهت شرکت ایمن شبکه رایانه صوفیانت سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM را به شما مشتریان گرامی بصورت کاملا بومی سازی شده ارائه می نماید.

Skype for Business

ارتباطات نوین درون و برون سازمانی از جمله مهمترین خدمات شبکه های کامپیوتری می باشند که در این رابطه، سیستم یکپارچه صوتی و تصویری مبتنی بر Microsoft skype for business از جمله خدمات شرکت ایمن شبکه رایانه صوفیانت می باشد.

سیستم هایی از جمله کنفرانس صوتی و تصویری، ارتباطات صوتی درون و برون سازمانی، امکان آموزش جمعی، امکان نظرسنجی و بسیاری از امکانات دیگر.

Microsoft Sharepoint server

از جمله سرویس های حائز اهمیت تحت شبکه می توان به اتوماسیون اداری و مرکز اسناد سازمانی اشاره نمود که یکی از نرم افزار های جامع در این حوزه، Microsoft Sharepoint server می باشد که به سبب قابلیت های خود، به یکی از انتخاب های اصلی سازمان ها تبدیل گردیده.

Virtualization

اولین قدم جهت راه اندازی یک شبکه، ایجاد بستر مجازی سازی می باشد که با توجه به وجود پلتفرم های مختلف، انتخاب صحیح متد مجازی سازی بسیار مهم است.

امنیت سایبری

تهدیدات سایبری بصورت روز افزونی درحال افزایش بوده و بنابراین محافظت از سازمان ها در برابر انواع حملات، تهدیدات و آسیب پذیری ها میبایست برعهده افراد متخصص و مجرب در این حوزه ی حساس باشد.

شرکت ایمن شبکه رایانه صوفیانت با بهره گیری از متخصصان برتر این حوزه در کنار شماست.

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، جهت رفع مشکلات احتمالی و به روز رسانی سرویس ها، سرورها، کامپیوتر های شخصی، نرم افزار ها و کلیه موارد مرتبط با شبکه، صورت می پذیرد.

پرسنل مجرب شرکت ایمن شبکه رایانه صوفیانت، خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را به دو صورت حضوری و دورکاری(ریموتی) انجام میدهند.

نحوه استفاده از خدمات صوفیانت

شما مشتریان گرامی می توانید تنها با یک تماس درخواست برآورد هزینه و یا بازدید از محل پروژه را نمائید که متعاقبا نحوه ارائه خدمات اعلام خواهد شد.

تعهد حسن انجام کار

ما مفتخریم که همواره در راستای رضایتمندی مشتریان خود گام برداشته ایم و همکاری طولانی مدت گواهی بر این مدعاست.

همچنین جهت اطمینان خاطر مشتریان جدید، تمامی موارد در خصوص حسن انجام کار در قرارداد ذکر شده و درصورت تمایل، بمدت یک ماه خدمات بصورت آزمایشی ارائه می گردد.

به روز بودن، تعهد ماست

مجموعه صوفیانت، همواره تلاش در به روز رسانی دانش تخصصی پرسنل خود داشته و در این راستا می کوشد تا حرفه ای ترین و کارآمد ترین خدمات شبکه های کامپیوتری را به مشتریان خود عرضه نماید.